1. MODALITATI DE PLATA

 
   In acest moment modalitatea de plata disponibila pentru curierat este cea ramburs sau cu ordin de plata , atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice , insa pe viitor pregatim introducerea platilor cu card bancar . Pentru livrarea de la sediul magazinului , se poate achita cu ordin de plata sau numerar .
     In primul caz , comanda se achita la livrare , catre reprezentantul curierului (Fan Courier sau Posta Romana) , in functie de metoda de livrare aleasa , pentru sumele achitate urmand sa primiti chitanta . Daca se opteaza pentru plata cu ordin de plata , comanda se va livra din magazin abia dupa confirmarea platii in cont , aproximativ 1 - 3 zile , indiferent de curierul ales .
     Modalitatea cu plata ramburs  nu poate fi folosita daca doriti sa va livram un cadou catre o alta persoana pentru ca , in cazul platii ramburs , adresa de livrare trebuie sa fie aceeasi cu adresa de facturare .
     Pentru livrarea unui cadou direct catre o terta persoana , puteti plati prin transfer bancar iar noi va vom trimite factura catre dumneavoastra .Aceste livrari sunt operate cu acordul de primire al destinatarului si cu confirmarea de catre dumneavoastra a tuturor datelor de livrare .


2. LIVRAREA

 
    Livrarile efectuate in municipiul Bucuresti sunt efectuate prin Fan Courier si au tarif loco .
     Livrarea produselor in tara se face in acest moment prin Posta Romana sau prin Fan Courier , la un pret de lista valabil pentru locatiile unde curierul are reprezentante /depozite/birouri .
     Pentru alte destinatii , pretul livrarii este mai mare si va fi comunicat telefonic , dupa lansarea comenzii .
     Timpul mediu de expediere este de 24 ore pentru livrarea prin Fan Courier , fara kilometri exteriori si de maxim 5 - 7 zile pentru produsele livrate prin Posta Romana (termen valabil pentru orice localitate din Romania ) .
     Timpii de livrare , mentionati mai sus cu titlu orientativ , sunt valabili pentru comenzile care sunt trimise pana in ora 15 ( in zilele lucratoare ) .
     Pentru orice neclaritate va rugam sa ne contactati pe e-mail (oricand) sau la numarul de telefon precizat pentru comenzi on-line ( in timpul programului de lucru ) .


3. RETURNARE

     In cazul in care , din diverse motive doriti returnarea produselor francoferri.ro , o puteti face doar respectand urmatoarele reguli
     Legislatia romaneasca in domeniu prevede : "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta  , in termen de 10 zile lucratoare , fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv . Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor " .
     Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat ( sa aiba etichetele atasate , sa nu aiba semne de purtare iar in cazul articolelor de incaltaminte sa aiba cutia originala ) . Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat .
     Este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile lucratoare de la primirea coletului in cazul in care doriti sa il returnati apeland numarul de telefon : 0732003232 .
     Returnarea se face doar prin intermediul firmelor de curierat .
     Nu acceptam retururi expediate prin Posta Romana .
     Taxa  transportului trebuie achitata de clientul care solicita returnarea .
     Nu primim colete cu ramburs !
     In maxim 10 zile de la data returnarii vom inapoia contravaloarea comenzii prin transfer bancar ( pentru acest lucru avem nevoie de codul dumneavoastra IBAN alcatuit din 24 de caractere ) . Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client .